reklama

pre teba...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Pomaly sme sa blížili k cieľu

A ty si zastal

Stratil si kdesi na ceste svoju vieru

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A o moju si nestál

Chcela som ti ju navrátiť

A ty si povedal,

Že si už na ňu zabudol

Svojou ostrou dýkou si ma tým prebodol

Začíname od nuly,

A ja dúfam, že to ticho sa vytratí

Lásku sme v sebe zabili,

A tým sa náš svet stratil

Ideme na Ostrov plný vĺn

Idem tam s obavou, že sa už nevrátiš

Naše spomienky silnejú ako spln

Už ma viac neľúbiš

Chcem aby to bolo ako kedysi

Keď si na mňa zavolal

A ja som bola okamžite tam,

Kde si po kolenách vo vode stál

A vrúcne ma miloval

Už ťa pri sebe necítim

Volám na teba z plných pľúc, bojím sa

Už ťa ani nevidím

Oslepená tmou, hľadám ťa

Naše spomienky vyleteli do nebies

Všetko sa zmenilo,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už nič nie je ako za našich detských čias

Moje srdce na teba volalo

Vráť sa prosím aspoň na malý okamžik

Začneme odznova ako kedysi,

Môžem ťa nazvať miláčik?

Prosím ťa, kde si!

Volala som na teba

A ty si sa vrátil,

Ale už bolo po všetkom

Tak ti dávam svoje zbohom,

Cítim len bolesť a prázdnotu

S tebou pociťujem beznádejnú samotu

Zbohom, vravím ti

Už na teba volať nebudem

S hrdosťou odídem,

Odpúšťam ti.

Nastalo väčšie ticho ako predtým

Už je po všetkom

Aj svoju vieru som už stratila,

Pretože som ťa ľúbila.

marianna maliková

marianna maliková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

všetci sme si predsa rovní. sme z mäsa a kostí tak na čo sa niektorí hrajú? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu